poniedziałek, 27 lutego 2012

No siemka ... Skok przez kozła - co z tego masz !

Zwariowany dzień 1 a najbardziej W-F
Mieliśmy skok przez kozła !!! - Masakra i kiedy była moja kolej .... Trach . Auć !!!! :-(

Upadłam na podłogę i na rękę ... wszyscy zaczęli się śmiać ;( A to mnie naprawdę bolało. Lol mi kolegów z klasy ciekawe czy im byłoby miło ?!!!

Auć ! - Nadal mnie boli jeszcze ręka a do tego lewa i prawa ... To nie było miłe ! Ochrzanie tych ludzi jutro w szkole co się ze mnie śmiali.

A do tego ta baba od W-F nic z tego nie miała ... tylko powiedziała ić do pielęgniarki ! - Lol a potem tak kurde bolała mnie ręka żal.pl.

Ja już więcej tego robić nie będę ! - Ciekawe co będzie jutro ;)
W razie czego Wam dam znać. Cytrus ;) - Auć ta cholerna ręka ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz