piątek, 3 lutego 2012

Nareszcie piątek !

Nadal nie mamy szafek : (
Będziemy mieć może w poniedziałek ( MOŻE )
Nareszcie jest piątek wszystkie dzieci i dorośli mogą sobie odpocząć : D Ja ten tydzień miałam zabiegany ;/ Bo mieliśmy zmiany w planie ... I będą one na zawsze ( te zmiany )  żal.pl ale no cóż.
Przez cały tydzień miałam na 7:30 oprócz poniedziałku. Jestem strasznie zmęczona na pewno inne osoby z mojej klasy też są  zmęczone  ;(

Dzisiaj była afera!
Bo Natalka K. pobiła Kinię S. nie wiem dlaczego pokłóciły się ... afera była niezła nadal się zastanawiam , czy dobrze zrobiliśmy że P.Sękowska o tym wie ...
Teraz to na pewno nie pojedziemy na wycieczkę : ( Bo mieliśmy taki warunek ... ale już mi się nie chcę tego tłumaczyć , bo tego jest dużo bardzo DUŻO ! Mmmmmm ... dobra idę spać bo jestem zmęczona ... Pa lecę.
Cytrus ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz