poniedziałek, 9 stycznia 2012

Hej tu Cytrus !

Hej!

Mam na imię Dominika - Cytrus

Z tąd nazwa bloga : D

Chodzę do szkoły podstawowej w Radomiu ...

To nie jest zwykła podstawówka : )

Każdego dnia przeżywam tu różne przygode głupie a zarazem śmieszne XD


W mojej klasie jest 24 osoby ....

Wcześniej było 21 ( chyba ) dlaczego wcześnie ????

W tym roku ( 2011/2012 ) doszłam do tej klasy wcześnie chodziłam do

innej szkoły : )

Jak juz to chodzę do 5 klasy ...

Moja klasa jest dziwna XD i śmieszna !

Najbardziej chłopaki ...

Niestety siedze z jednym z tych debilów ( bez obrazy ) !
z Janem na informatyce !!!!

Najfajniejszy przedmiot .... ale nie miałam wyboru !
Dla tego bo ...
Więc we wtorek wszyscy zajeli miejsca przy kompach ja i Marta zostałyśmy same ... i bez miejsca : (

Marta - Moja przyjaciółka ( tez nowa w szkole )

No i było wolne miejsce u Jana XD no i usiadłam ...
Nie miałam wyboru !!!

Wracając do rzeczy moja klasa - juz znacie w połowie XD

To tyle o Mnie !!!
Pozdro dla przyjaciółek od Cytrusa XD

Link na fajnego bloga :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz