piątek, 27 stycznia 2012

Cała Historia : D

Witajcie : D
Oto moja cała historia nauki o Historii !

1.Wszystko sobie wypisałam na kartkach 
2.Kiedy to pisałam wszystko zapisywałam w myślach XD
3.Potem sobie trochę poczytałam : / ( JA NIE LUBIĘ CZYTAĆ )
4.I zaczęłam robić kartkę , którą dostaliśmy od nauczyciela : D
5.Robię i piszę myślę ... i kurde nie mogę zrobić wszystkiego !!!!!
6.Przy okazji poszperam w necie i z piszę XD XD 
( OCZYWIŚCIE JAK NIE BĘDĘ NAPRAWDĘ WIEDZIAŁA CZEGOŚ! )
7.Piszę przy okazji bloga zaczęłam się uczyć o 16:30 a jest ...
... 17:25 za 5 min godzinę !!!

Nie wiem poco się uczę XD żart ...
No 3 ostatnie dni ferii a tu nauka : (
A za chwilę 2 bo już piątek się kończy ...


Pozdrawiam moich czytelników !!!!!
I miłych ostatnich 2 dni ferii : / : /
A i pamiętajcie ... STOP ACTA!

PS : Zdjęcie mojego autorstwa !
Ja je zrobiłam : D


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz