wtorek, 3 kwietnia 2012

Przepraszam ♥

Sorki Wam że tak długo nie pisałam ! Ale hasła zapomniałam xD zrymowało się.
Dużo się działo ... Mamy już szafki ja mam najwyższą (1 niebieską) ... Też były zdjęcia szkolne. Ale najpierw więc ...

Dzisiaj były testy 6 klas mam nadzieje że wszystkim dobrze poszło !!! Trzymałam kciuki za koleżanki z 6 klas ;) Mam duże znajomości xD

A teraz coś o pogodzie : raz zimno , potem słońce a nagle śnieg !!! Taka jest pogoda u nas w Radomiu .... Nie za ciekawa ale teraz jest nawet ładnie :D

I jeszcze mała informacje ... Już Święta no nie już ale zaraz :P Jutro jest ostatni dzień szkoły ... A potem wolny jest cały tydzień. Super !

Dobra lecę. Do następnej ;) Cytrus

1 komentarz:

  1. Fajny blog ;) zapraszam do mnie http://www.hipstersko-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń