wtorek, 6 marca 2012

Szafki szkolne : D cz.3

Ach! Już dawno nic nie mówiłam o tych durnych szafkach ....
Dzisiaj miałam nadzieje że przyjadą, nadal ich nie ma <lol> to jest głupie!!!!! A jak wy sądzicie ?
Wszyscy mają szafki, tylko nie my 5 klasy i zerówki :((((( A poco zerówką szafki ? Przecież tam tylko dzieci się bawią. Mają tylko 1 książkę ... olaboga ! A my ??? My mamy gdzieś 20 !

Nie wiem co to będzie ... ale będzie. Dyrektorka mówiła że na 200% będą w tym tygodniu. To  mogą nawet przywieść je w piątek ... Mam nadzieje że już jutro będą i wszystko będzie dobrze :DDDD

Dobra idę się uczyć niemca bo jutro kartkówka : P Ale tam kilka pamiętam np. :
Es ist kalt - Jest zimno. Chyba dobrze napisałam ale pewna nie jestem : P Miłego wiosennego a zarazem chłodnego dnia ! Cytrus ;)

PS : Ten marzec będzie różowy, sam  wygląd bloga o tym mówi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz